woensdag 24 mei 2017

Losliggende tegels vastzetten

Heeft u losliggende of holklinkende tegels ? Als je googelt dan vind je reclame voor het via geboorde gaatjes onderspuiten van losliggende tegels met hars of zelfs onder druk. Door het boren van enkele kleine gaatjes in de bestaande voeg rondom de losse tegel, holle of losliggende vloer, kan onze hiervoor speciaal ontwikkelde waterdunne componenten injectiehars geïnjecteerd worden. Deze vloeit onder het tegelwerk, waardoor de losse tegel of losliggende vloertegel weer . Wij lazen volgende vraag op het internet.

Omdat ik nog van plan ben om ”ooit de hele badkamer inclusief vloer te vernieuwen, wil ik nu . Door vocht, stoten, ouderdom of anderszins raken tegels los, op de vloer, aan de wand. Natuurlijk is het mogelijk om een wand in het geheel opnieuw . Gedetailleerde omschrijving: Een aantal van de tegels in de douchecel liggen los. De voegen zijn er tussen uit en volgens mij staat er water onder. De opdracht is het vaststellen van de schade aan de ondergron het vastzetten van de tegels en de voegen herstellen.


Zonder onnodige hoge kosten en overlast door te hakken en breken. De reparatie kunt u zelf doen met onze speciale injectiehars.

Of vakkundig en zonder overlast laten uitvoeren door ons, of één . De hars vloeit onder het tegelwerk waardoor de losliggende vloertegel weer vast komt te liggen en zo weer draagkracht heeft. Na het injecteren van de losliggende vloertegel en de droging van minimaal uur kunnen de boorgaatjes weer gevoegd worden met de originele voegkleur. Loskomende vloertegels weer vast leggen zonder stofontwikkeling en hakwerk en breekwerk?


Van Vugt Tegelwerken heeft de oplossing! In onze zolderbadkamer en keuken liggen nog niet zo lang grote plavuizen. In mijn tegelvloer (in de keuken) liggen enkele tegels los, deze wil ik weer vastlijmen. Voorzichtig wegtikken en met dotjes montagekit vastzetten.


Er werd bij ons PUR isolatie gespoten. Hoe dik de laag precies is weet ik niet. Tot op vandaag hebben wij regelmatig problemen met losliggende vloertegels , barstende tegels en loskomende en krakende voegen. Onze tegels zijn keramisch en hebben een afmeting van 60x60cm. Kan ik het euvel van de losse tegels verhelpen door met cement of iets dergelijks de voegen te vullen?


En welk product kan ik daarvoor het best gebruiken? Hol klinke vloertegels, losliggende vloertegels een veel voorkomend probleem. De oorzaak van dit probleem kan vele factoren hebben.

Door middel van het injecteren van een injectiehars liggen uw vloertegels weer snel vast zonder hak- en breekwerk. Dus als je tegels loskomen en je stuc blijft vastzitten ligt het niet zomaar aan de de stuclaag (losse tegels met goede lijm vastzetten , en alles opnieuw voeden met waterdicht voegmiddel). Als je tegels er met de stuclaag afkomenzetten dan zou ik alles wegtikken.


Kutklus maar je moet wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts