woensdag 20 december 2017

Deur gaat niet meer open

De klink kan ik wel gewoon naar beneden duwen maar de pin. De sleutel zit vast in het slot van de deur. Wij weten als geen ander dat het bijzonder vervelend is wanneer uw slot echt niet meer open gaat met de sleutel. Dit komt vaak doordat uw deurslot klemt.


Ook kan het zijn dat het deur slot is geblokkeerd. Wanneer de sleutel vast zit in de cilinder en het cilinderslot .

Toen ik gisteren mijn buitendeur wilde openen bleef het cilinderslot rond draaien en nu gaat de deur niet meer open. Hoe kunnen we de deur nu nog open krijgen? Kijk in je beurs of je kaarten hebt die je niet meer gebruikt en groter en flexibeler zijn dan een creditcar zoals een lidmaatschapskaart van een sportclub of videotheek,. We hebben al geprobeerd met een ijzerdraad . Sindskort gaan de deuren van deze auto niet meer open. Niet met de afstandsbediening en ook niet met handmatig de sleutel in het slot.


Met Samsung Service en Support. Vaak hoor en voel je wanneer dit gelukt is.

De deur is niet goed gesloten. Soms komt het voor dat de deur niet goed is gesloten en ook niet meer open gaat. Het kan dan helpen om de deur toch verder dicht te duwen. Gebruik de deurhendel daarbij niet.


Als de wasmachine deur niet meer open kan het greepje aan de achterkant zijn afgebroken. Bij sommige wasmachines moet dan de complete greep vervangen . Mijn oudste heeft de wc deur aan de buitenkant op slot gedraai Nu heb ik hem geprobeerd open te maken met schroevendraaier, munt, mes. De scharnieren zitten muurvast en krijg ik er niet uit.


Ik heb met een Miele t367c condensdroger het probleem dat de deur (electrisch slot) niet meer open gaat. Openen en sluiten met de centrale deurvergrendeling gaat perfect, enkel zit de deur vast en is zowel van buiten als binnen langs geen kanten op te krijgen. Weet iemand of er een mechanische ontgrendeling. Is dat gemakkelijk op te lossen? Ik krijg de rechter achterdeur niet meer open.


Het lijkt alsof ie op slot is maar wanneer ik met centrale vergrendeling dicht en open klik blijft ie op slot. Verder: Ik kan o niet in de deur omdat de bekleding er alleen af kan als de deur open. Hallo iedereen, Het volgende irritant probleem doet zich voor, ik krijg de deur van de chaffeur via de binnenzijde niet meer open. De hendel voelt los aan ,nu wou ik dit onderzoeken wat het probleem is.


Goed gelachen het volgende probleem , hoe haal ik de binnenbekleding los (zonder schade).

Hallo, we zitten met een probleesinds enkele dagen zijn we in het bezit van een Burstner Club 350N. Toen we de caravan kochten was de deur niet op slot, na de koop hebben we de deur met moeite op slot gekregen, maar nu gaat hij niet meer open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts