donderdag 21 juli 2016

Ondervloer laminaat voor appartement

Bij gebruik van laminaat ,hout of parket in appartementen dient u rekening te houden met de ondervloer en de wettelijke eisen qua geluidsdoorgave. Uw ondervloer moet geleverd worden met een TNO certificaat van 10db geluidsreductie. Alle ondervloeren voor appartementen van Vloervoordeel voldoen aan de wettelijke . Deze ondervloer is speciaal geschikt voor het leggen van laminaat in appartementencomplexen en alle andere hoogbouw. Voorzien van extra geluidsisolatie.


De Supreme ondervloer is een voordelige geluiddempende ondervloer geschikt voor Laminaat en Houten vl.

IsoGold TÜV 10dB 4mm € 75mIsoGold is een . Leg je een parket- of laminaatvloer in een appartement of op een bovenverdieping? Ik wil laminaat gaan leggen met een geluidsdempende ondervloer. Kan iemand mij vertellen welke geluidsdempende ondervloer het be. Wij hebben een huurhuis waar we een laminaat vloer in willen leggen.


Ons huis is een appartement op de eerste etage. Ik heb bij de leenbakker een ondervloer gezien van Iso gold. Hij zou getest zijn volgens .

Veel mensen denken dat de ondervloer gerelateerd is aan het soort parket of laminaat dat men koopt, terwijl de ondervloer juist gerelateerd is aan de ondergrond die men heeft liggen in het huis. Dit kan bijvoorbeeld hout of beton zijn. Hebt u parket of laminaat voor in uw appartement. De zogenaamde tno gecertificeerde ondervloer. Wij verkopen een tno gecertificeerde foam met folie ondervloer.


Ondervloer laminaat appartement. Deze is 18db geluidsisolerend en vochtwerend. TNO geteste ondervloeren , voordelig via Parketcentrale. Speciale ondervloeren voor appartementen , zowel voor laminaat als parket. Een ondervloer bepaalt voor een groot deel het gebruiksgenot en de levensduur van je vloer.


KARWEI helpt je met het kiezen van de juiste ondervloer , rekening houdend met isolatie, vocht e. Dan kan het lastig zijn om zelf uit te vinden welke ondervloeren je het beste kunt gebruiken. En of deze wel goed combineren met jouw laminaat of vinyl. In onze winkels kun je natuurlijk altijd terecht met vragen over ondervloeren , laminaat , houten vloeren en andere vloerbedekking. Omdat officiële regelgeving ontbreekt, heeft de Nederlandse Stichting Geluidshinder (NSG) zelf een minimale grenswaarde vastgesteld. Bij toepassing van lamelparket en laminaat moet de ondervloer vooral egaliseren en isoleren (akoestisch en thermisch).


Bovendien is het aanbrengen van dampdichte folie onder deze vloertypen noodzakelijk om te voorkomen dat er van onderaf vocht in de vloer kan dringen.

Ik heb inmiddels het oude laminaat uit mijn woning gehaald en ben op een nieuwe vloer gestuit, dat (sterk verouderd) verlijmd kurklaminaat is. Dit verwijderen betekent waarschijnlijk dat ik een zeer ongelijke ondervloer krijg, omdat het verlijmd is. Daarop moet ik dan alsnog onderplaten leggen en verlies ik . Ik heb laminaat aangeschafd maar met de ondervloer heb ik nog ff gewacht aangezien deze niet in aanbieding was en ik ook niet wist wat ik moest.


Silence Rubber ondervloer beige is een scherp geprijste ondervloer geschikt voor oa. Koop of Verkoop ondervloer op Marktplaats. Isogold is een dampdichte ondervloer bestaande uit polyethyleen schuim met een gemetalliseerde, dampdichte PP laag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts