dinsdag 21 oktober 2014

Badkamervloer ophogen

Ytong blokken lenen zich uitstekend voor het ophogen van een badkamervloer en wegwerken van leidingen. Meestal zijn afvoerleidingen van de douche, bad of wastafel niet dikker dan millimeter dus blokken van of 1milli-meter zijn zeer geschikt. Zorg voor je begint met lijmen dat de vloer vlak en stofvrij is zodat . Ontdek alles over de badkamer vloer ophogen of.


Ik wil mijn badkamer vloer ophogen. Dit wil ik doen omdat ik een douchegoot ga plaatsen en ik hoogte nodig heb om hem kwijt te kunnen.

Hoe kan je het beste een vloer voor een badkamer ophogen. Wat is de beste manier om dit te doen op de eerste verdieping van een oud huis. Beste klussers, Voer mijn inloopdouche te realiseren moet het gedeelte 15cm verhoogt worden. Ik was dit van plan om met Ytong.


Nu is mijn vraag, hoe maak je zo een verhoogde vloer? Momenteel zijn we nog maar aan het beginontwerp van onze badkamer , en bestaat de vloer alleen nog maar uit houten kepers met daarop . De plaatjes van een inloopdouche in de folders kloppen meestal niet met wat je bij verbouwen in je badkamer kunt realiseren. In een nog niet afgewerkte badkamer is in een hoek een nis voorzien voor een douche.


Nu zouden we daar een douchebak willen installeren waarbij de vloer van de badkamer naast de douche gelijk komt met de bovenrand van die bak.

Zo kan je dus letterlijk in de douche stappen, zonder over de rand . Gedetailleerde omschrijving: In een nieuwbouwhuis het betegelen van de badkamer en tevens het toilet(begaande grond) tot aan het plafond. De toiletten( badkamer en begaande grond), wastafelmeubel en voorkant bad betegelen met mozaiek matjes. Het ophogen van de badkamervloer (ong 6cm) en in de afwerkvloer . Type klus: Cementdekvloer aanbrengen.


Materiaal verzorgd door: In overleg met de vakman. Eerste werkdag : Op een specifieke datum. De drain is te hoog geplaatst (kon niet lager ivm hoge afvoer), waardoor de tegels niet goed aansluiten bij de drain. Douche gedeelte dient schuin te worden gestort, zodat het water goed wegloopt in de . Geschatte aantal mte betegelen: 1. Soort tegel: Weet nog niet.


Nieuwe tegels al aangeschaft? Het betreft mwandoppervlak en de vloer is m2. Ook wi lik graag de wanden en de vloer van mijn toiletruimte laten betegelen. Ik ben mijn badkamer aan het verbouwen en ga een nieuwe vloer leggen en een inloopdouche maken. Ik laat de oude vloer liggen en kan niet bikken en breken.


Vloer Verhogen Badkamer Vloer Verhogen Badkamer - bevreemdend plaat om Vloer Verhogen Badkamer. In iedere verbouwing komt het om de hoek kijken.

Maar ook in bestaande woningen. Een badkamer is na verloop van tijd gewoon toe aan wat meer klasse, comfort en een hippe uitstraling. Een nieuwe indeling, denk je al snel.


Of je wil je badkamer zelfs een andere, ruimere plek . Over de breedte van deze strook plaats ik dan een lange afvoergoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts