Het boeiboord vervangen door kunststof is mooi en zorgt dat je nooit meer onderhoud hebt. Met één gemakkelijke online aanvraag, ontvang jij tot wel vijf offertes van verschillende bedrijven. Jij vergelijkt de specialisten en kiest snel de beste . Oude boeiboorden vernieuwen met Trespa. Door dagelijkse aanraking met vocht verkeren veel (houten) boeiboorden in slechte staat. Vaak vervangen wij deze voor trespa of keralit.
Nu zitten daar boeidelen waarop hardboard zat vastgespijkerd en gelijmd. Dit zag er niet uit dus ik heb dit verwijderd. Nu zit ik met boeidelen waar allemaal lijmklodders op zitten.
De zijkanten hoef je niet te behandelen het is nl een door en door hpl plaat. Ok bedankt voor uw snelle reactie alleen moet ik nu nog kijken waar ik deze kan bestellen en op . In deze montagevideo ziet u de montage van Swish dakrand met overstek. Onze productspecialist legt. Trespa wordt zeer veel voor dat doel gebruikt.
BOEIBOORDEN PLAATSEN Boeiboorden plaatsen of oude vervangen ? Tijdens een dakreparatie of het renoveren van uw dak komen wij heel vaak verrotte boeiboorden tegen. Om een verdere rotting tegen te gaan van uw boeidelen, is het verstandig om deze te repareren, te renoveren of te vervangen. Over het algemeen wordt er gebruik gemaakt van hout of Trespa.
Het onderhouden van boeidelen en boeiboorden is dan ook een speciliateit van ons. Boeidelen vervangen door kunststof of trespa ? Vervangen boeiboord boven garage ( trespa ) zie eerste foto en strook achter de afvoerpijp (eveneens in trespa ), zie 2e foto. Eventueel herstel grondhout waar nodig. In overleg mogelijk ook andere boeidelen.
Reparatie of vervanging boeiboord. Monteren overstek aan kopse kanten 50cm. Hoogte bestaande boeiboorden is 20cm. Type klus: Dakkapel plaatsen of vervangen.
Materiaal verzorgd door: De opdrachtgever. Eerste werkdag: De opdrachtgever is flexibel . Ik heb vandaag mijn boeiboorden van het plat dak laten vervangen omdat de oude aan het wegrotten waren. Met die trespa etc ziet het er imho toch altijd wat minder uit, ook al heb je zogenaamd een RAL die zogenaamd hetzelfde als de kleur die ik op kozijnen gebruik. Ik heb dit zelf 1x gedaan langs een uitbouwtje, nadat ik alle boeiboorden had nagelopen op slechte plekken.
Het resultaat is een duurzame en moderne afwerking van het garagedak. Voordeel van deze manier van werken zijn onder meer: Geen jaarlijks terugkerend schilderwerk. Dakrand is weer goed beschermd tegen de elementen.
De gootbetimmering en zijkant van het dak, ook wel boeiboord , dakrand of overstek genoem zijn onderhoudsgevoelige elementen. Er is een grote diversiteit aan materialen en afwerkingen te krijgen om de dakrand af te werken zoals o.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.