donderdag 14 april 2016

Steigerhouten verwarmingsombouw

Een radiatorombouw van steigerhout is niet alleen geschikt om de radiator weg te werken, maar is ook een plek om even te zitten of om iets op te plaatsen. Steigerhout is verkrijgbaar in diverse kleuren en afwerkingen. Op maat te bestellen bij GoedGevonden. Deze pin is ontdekt door Andrea Hugen.


Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest.

Ik wil binnenkort graag een ombouw maken om de radiator in de woonkamer. Nu wilde ik dit van steigerhout maken voor een wat robuuste uitstraling. Ik vraag mij alleen af hoe dit zit met het werken van het hout? Kunnen jullie mij hier over adviseren? Ombouw om de verwarming heen.


Afmetingen H: B: 1D: Maatwerk mogelijk. Prijs is exclusief montage en wit beitsen. Vind radiator ombouw op Marktplaats.

Voor iedereen een voordeel. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat steeds meer mensen kiezen voor meubels van steigerhout. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt. Bekijk de foto van edgar. Radiatorombouw, heel simpel om zelf te maken met een paar steigerhouten planken en een likje whitewash en andere inspirerende plaatjes op Welke.


Gedetailleerde omschrijving: In verband met tijdgebrek voor de laatste klusjes in het huis, zijn wij op zoek naar iemand die hout verstaat. Het geheel is relatief eenvoudig, . Stap 5: Afbouw verwarmingsombouw. Ik heb de bovenkant voorzien van steigerhoutenplanken, deze hebben we vastgezet met montagekit.


Ik heb ze expres kapot gezaagd waardoor de lijnen mooi zichtbaar zijn. Daarnaast heb ik speciale spijkers gekocht om het geheel een echte oude . This Pin was discovered by angelique verduin. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Kies voor radiatorbekleding of radiatorombouw die het best past bij uw interieur.


Met de radiatorbekleding en vensterbanken van CanDo werk je jouw radiator mooi weg en geef je de finishing touch aan jouw huis. Met een radiatorombouw kun je jouw interieur verfraaien.

Je kunt zelf eenvoudig een ombouw maken met dit handige stappenplan. Bouwtekeningen direct in je inbox! Download nu gratis bouwtekeningen voor het maken van een steigerhouten loungeset helemaal gratis!


Laat hieronder je e- mail achter . Om je radiatorombouw helemaal af te maken, komt er bovenop een bovenblad. Uiteraard kun je ook zelf een radiatorombouw maken van bijvoorbeeld steigerhout.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts