vrijdag 18 december 2015

Stroef laminaat

Nu mijn hond ouder woren wat last van haar. Toegevoegd na minuten: deze gebruik ik ook voer onze eikenvloer en met sokken aan vernemen we idd dat het stroef is. Of dat voor hondenpootjes ook werkt.


Meeste sites raden HG laminaat beschermfilm aan (P70) en die heb ik dus maar gekocht. Helaas is het eindresultaat helemaal niet zoals ik gehoopt had.

Op sommige stukken (en natuurlijk precies de stukken die het meest opvallen) is het echt heel lelijk geworden, alsof de vloer heel erg vet geworden is. Ik ga volgend jaar verbouwen en dan komt er PVC- laminaat in. Het heeft een PVC laagje,maar ziet er gewoon uit als laminaat ,maar is stroef ,krasvast en makkelijk in onderhoudus ideaal voor mij,want ik vind de houten uitstraling heel mooi, en het is goed voor de honden en de evt pup die in de toekomst . Hier hebben we beneden laminaat en dat is soms op sommige plekken spek en spek glad. Iedereen glijd onderuit zeg.


Maar kun je het dan ook weer stroef krijgen zeg maar? Laminaat stroef maken, kan dit? Toevoegen aan eigen berichten.

Er zijn speciale trapprofielen verkrijgbaar waar het laminaat zowel in horizontale als verticale richting in aangebracht kan worden, waardoor de trap overgaat in de vloer. Om de ondergrond voldoende stroef te krijgen, kunnen we een antislipcoating aanbrengen. Echter, dit is niet altijd aan te raden. De coating verandert het uiterlijk van het laminaat aanzienlijk.


Daarom raden wij deze coating af op zichtplaatsen (woonkamer, slaapkamer, etc). Het moet dan wel het ruwe soort zijn, want anders wordt het één grote schaatspartij. Standaard laminaat wordt als een drama gezien voor honden.


Een groot voordeel van laminaat is dat het eenvoudig te leggen is en net als PVC goed te reinigen is. Hoe maak ik mijn houten (parket) en laminaat vloer minder glad? Kronotex laminaat vloeren hebben eenvoudige, natuurgetrouwe decors. Wij hebben sinds een half jaar een laminaatvloer en merken dat deze vloer eigenlijk te glad is voor onze honden.


Onze reu heeft als pup ooit eens de. Wij hebben laminaat , dus glijden, maar in de keuken ligt zeil dat is lekker stroef ( en we hebben een tuin waar de honden heel veel zijn, meer dan binnen) Maar binnen . Als ik buiten niet uitglij door de gladhei dan gebeurd het binnen wel. Ik snap er niets van, want ik heb niets geks gedaan.


Ik heb nu weken een QUICKSTEP laminaat vloer liggen en ben niet tevreden. Bovendien vind ik de vloer .

Zonder het egaliseren zouden oneffenheden doortekenen. Roobol biedt alle PVC-vloeren aan inclusief egaliseren, lijmen en plaatsen. Wilt u een voordeliger alternatief, dan kunt u kiezen voor PVC-vloeren met een klikverbinding. De legwijze is nagenoeg gelijk aan het leggen van laminaat. U kunt PVC-vloeren dan ook . Hoe kun je dat het beste doen?


Hierbij de gouden tip die al jaren werkt voor een laminaatvloer schoonmaken! Lees het gratis professioneel onderhoudsadvies voor een houten vloer met parketlak door Parkon Parket Service Internationaal B.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts