maandag 17 november 2014

Extra groep plaatsen kosten

De kosten om uw stroom goed te laten herindelen en een extra groep bij te plaatsen in uw groepenkast hangen geheel af hoeveel elektra groepen er extra aangesloten moeten worden. Zelf extra groep aanleggen. Waar moet u op letten bij. Draden trekken per meter , € -. Kabel via kruipruimte per meter, € -.

Inbouw stopcontact plaatsen , € 2-. Fornuisgroep 1-fase, € 10-. Het plaatsen van een extra groep kan nodig zijn wanneer er bijvoorbeeld een extra ruimte . Wie kan mij vertellen wat het ongeveer gaat kosten als ik extra groepen wil laten aanleggen? U vindt hier meer informatie over hoe het plaatsen van extra groepen in zijn werk gaat. Daarnaast vindt u hier een prijslijst voorzien van kosten voor klussen zoals het plaatsen van een aardlekschakelaar.


Wij zijn een netwerk van klusjesmannen. ABB, Hager en Eaton groepenkasten vervangen met goedkope tarieven, zonder verborgen kosten.

Het is een huurhuis, dus ik wil er minimale kosten aan besteden, maar ik vroeg me af aan wat voor kosten ik moet denken bij uitbreiding van een extra groep ? Uurloon elektricien, €– €45. Kosten extra groep aansluiten — KostenElektricien. Aardlekschakelaar plaatsen , €1– €150. Gemiddelde prijs voor eerste extra groep , €100. Overzicht van klussen met bijbehorende kosten elektricien.


Dat is afhankelijk van de situatie in de meterkast. Als er een schakelkast zit met vrije plaatsen dan is eenvoudig bij zetten van een schakel-automaat. Daar is een monteur ongeveer een uurtje mee bezig.


Materiaal en uurtje ongeveer. Dit is dan zonder verder bedrading naar de plek waar de . Je wilt je huis voorzien van elektriciteit of je wilt de elektriciteit vervangen. Dan is het goed om te weten hoe het kostenplaatje van een dergelijk project eruit ziet. Plaatst u een vaatwasser in uw keuken of hebt u eindelijk een droger? Het is mogelijk dat u een extra groep moet aanleggen.


Moet ik dat door mijn energieleverancier laten doen, of mag ik een bevriende elektricien het laten aanleggen? Een groep bijplaatsen , krachtstroom maken of de groepenkast vervangen is helemaal niet zoveel werk.

Extra zekering in de groepenkast. Een extra groep leg je aan door het plaatsen van een extra zekering in je meterkast. Schakel de stroom uit met de hoofdschakelaar.


Haal het front van de groepenkast af. Controleer met een spanningzoeker nogmaals of er geen. Zo is het niet meer nodig om je wasmachine uit te zetten op het moment dat je wilt gaan stofzuigen. De grootverbruikers die een eigen groep behoeven zijn de.


Wilt u een extra groep aanleggen in de groepenkast, één samenstellen of fase vervangen voor fase? Onze elektricien voert dit uit tegen lage kosten. Het aanleggen van een extra groep in uw groepenkast voorkomt overbelasting van de stoppen. Lees meer info over meer vermogen in uw meterkast. Graag zou ik ook van u willen weten wat het plaatsen van een extra groep in de meterkast (deze staat ook in de berging) zou gaan kosten , ik weet niet of deze nodig is, maar dat kan u beter beoordelen.


Mij lijkt het beter om deze te plaatsen om andere groepen te ontzien. Ik heb nu de droger en wasmachine draaien op . Laat veilig en vertrouwd een Extra Groep aanleggen door een gekwalificeerde Elektricien met garantie. Wat zuoden de kosten hiervoor kunnen zijn. Aansluiten van een grondkabel in de meterkast naar een blokhut en het plaatsen van een verdeeldoos in de blokhut zodat ik van hieruit de elektra kan aanleggen in de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts