vrijdag 18 augustus 2017

Ramen lappen zonder wisser

Sommige mensen moeten hier nog steeds aan wennen! Logisch, want je vraagt je toch af waarom mijn ramen niet droog worden gewist en werkt dit systeem wel ? Ik heb het over het tuckerpole systeem, of ook wel genoemd telescopische glasbewassing. Waarom worden mijn ramen na het lappen niet . Er is moeilijk bij te komen.


Wissen ook met een telescopische steel is bijna niet te doen.

Nu hebben glazenwassers m. Glazenwasser die de ramen van kantoorpanden doet zonder ze te drogen met een zeem. Hij doet dit vanaf de grond met een grote stok en borstel. Ramen Lappen Zonder Strepen. Wil jij je ramen lappen zonder vegen en strepen achter te laten?


Dan is het belangrijk om de juiste ramen lap techniek te gebruiken. Hieronder lees je hoe je dit doet. Wat heb je nodig om je ramen te lappen?

Voor ramen lappen zonder strepen doe een gepelde ui in het water waarmee men de ramen wast. Je ramen lappen zonder vegen? Met hulp van Lekker In Het Level zullen je ramen zonder strepen en zonder moeite schoon worden met een kristalhelder resultaat!


Uitstekende tip, was ik eerst zeer kritisch, geprobeert de ramen te lappen en normaal met de wisser droog gemaakt, was het eindresultaat werkelijk onvoorstelbaar, gee streep te zien. Een groot nadeel, doordat. Nadrogen is niet nodig en ik heb altijd streeploze ramen zonder natte kliederpartij.


Reactie door kees hoek op . Eerst de ramen schoon gespoeld met water en daarna met spons aan het zemen geslagen. Daarna weer met water schoongespoeld en. Zorg dat je een gave wisser hebt die je alleen voor de ramen gebruikt. Beschadigingetjes aan het rubber.


Ik kan niet zonder trekker. MarianneDavids donderdag 20 . Stel je het ramen zemen ook altijd uit tot je er bijna niet meer doorheen kunt kijken? Wij hebben tips om je ramen te zemen - zonder dat je strepen ziet. Want dat is helemaal om gek van te worden.


Ik droog mijn ramen met de wisser van links naar rechts en van onder naar boven.

De raamwisser kost € op zich niet heel duur want een raamtrekker kost al snel €( zonder spons). Ik ben groot voorstander van die van brabantia (rood met zwart) of als je nog meer geld over hebt, die van leifheit :) maar allebei nog een . Gebruik voor hoge ramen wel een stevige ladder, of maak gebruik van een spons en wisser op een telescoopsteel. Lap de ramen bij voorkeur niet in de zon. Probeer de ramen van de huiskamer zeker één keer per maand te lappen , je zit er tenslotte dagelijks tegenaan te kijken. Tips om zonder strepen de ramen te wassen: Doe een scheut azijn in een emmertje lauw water.


De ramen boven kun je dan bijvoorbeeld . Ook glansspoelmiddel voor de vaatwasser heeft dezelfde werking als azijn. Neem, na het wassen van je ramen , de laatste vochtrestjes weg . Hoe krijgen ze dat toch zo schijnbaar moeiteloos voor elkaar? Geheime wondermiddeltjes? Oude kranten en afwasmiddel: ramen zemen zonder strepen met deze vijf tips.


Bij een goede wisser blijft het rubber lekker zacht en dat werkt natuurlijk veel beter! Is dit lentezonnetje dan het perfecte moment om de ramen te gaan lappen ? Geen strepen te zien , idd niet als de zon op het raam is de ramen lappen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf nog niet geprobeerd hebt, ik was me ramen met dreft en trek ze schoon zonder strepen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts