dinsdag 29 augustus 2017

Laminaatvloer reinigen

Hoe kun je dat het beste doen? Hierbij de gouden tip die al jaren werkt voor een laminaatvloer schoonmaken! Agressieve schoonmaakmiddelen kunnen echter strepen achterlaten of het laminaat beschadigen.


De vloer moet regelmatig op een normale manier schoongemaakt worden met een droge dweil, maar om het laminaat grondig te reinigen kan ook warm water of een milde reiniger gebruikt worden. In dit artikel vind je enkele . Hou je Quick-Step laminaatvloeren kraaknet met deze deskundige tips.

Het is voldoende om uw laminaat slechts sporadisch met een licht vochtige dweil te kuisen. Plaats uw laminaatvloer steeds volgens de regels van de kunst. Vraag hiervoor gerust meer advies aan onze . Hoe maak je laminaat het beste schoon en hoe dat scheelt in uw portemonnee?


Hoewel laminaat zeer onderhoudsvriendelijk is en vlakken makkelijk te verwijderen zijn, kan de vloer toch ook snel lelijk worden wanneer je de verkeerde producten gebruikt. Handige tips om je laminaatvloer kraaknet te houden. Niet alle middelen zijn geschikt voor een laminaatvloer.


Daarnaast zijn er ook altijd vervelende vlekken waar we . Laminaatvloeren zijn makkelijk in onderhou maar je moet wel even weten hoe je dit aanpakt!

Het lijkt me voor mezelf namelijk ook wel een goed idee om mijn vloer daarmee te reinigen , want ik doe het nog steeds met een dwijl en dat is erg ongemakkelijk. Ik werk gemiddeld uur per dag, dus als ik thuis ben is het vaak ff snel snel in het huishouden! Nu is mijn laminaat aan een dweil beurt toe! Zover ik weet,mag ik er niet met teveel water op! En ik weet ook niet of ik zomaar een reinigings middel kan gebruiken.


Je hebt van die droge doekjes, wissers die doen ook prima dienst en of stofzuigen. Er is bijna geen product denkbaar wat makkelijker te onderhouden is dan laminaat. Doordat laminaat niet poreus is neemt het geen vuil op en hecht vuil bijna niet op de toplaag. Doordat vuil eenvoudig te zien en direct verwijderbaar is geeft bijvoorbeeld ook het astmafonds aan . Niet zomaar met een stoomreiniger aan de gang, laminaat moet je niet al te nat dweilen. Verder zo droog mogelijk reinigen ! Laminaat reinigen , onderhoud en tips laminaat vloeren.


In de handel zijn verschillende, speciaal voor laminaat ontworpen reinigingsmiddelen beschikbaar. Het kan echter ook veel eenvoudiger én goedkoper. Klassieke afwasreiniger en water volstaan in de meeste gevallen om ons laminaat grondig te reinigen.


Gebruik voor deze schoonmaakklus een vochtige . Een simpele tip is gewoon logisch nadenken en zorgen voor een goede verzorging. Uw laminaat reinigen is helemaal niet heel lastig. Voor het dweilen van een laminaatvloer : gebruik een goedkope autoshampoo, de z.

Werkt veel goed koper dan een laminaatonderhoudsmiddel en geeft eveneens glans! Doe een beetje wasverzachter bij uw .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts