woensdag 18 maart 2015

Gerhard hormann

Politicoloog en schrijver (laatste boek: Leven van de lucht). Als je met je nek in een strop zit kun je soms maar beter je kop in het zand steken en net doen of je neus bloedt tot de deurwaarder op de deur klopt. Mijn eerste boek uit de serie.


RLDLjPI Vergelijkbaar jan. Veel van wat de politiek nu doet is morrelen aan het bestaande stelsel dat in zijn voegen kraakt en op lemen voeten wankelt.

In de kelder staat een stokoude Cv- ketel die onheilspellende geluiden maakt, terwijl er ook zonneboilers te koop zijn. Bereik je met een basisinkomen niet de beloning die het . Met pensioen gaan wanneer je daar zin in hebt. Het kan, zegt Gerhard Hormann.


Hou er rekening mee dat iedereen je voor gek verklaart. In deze aflevering van de Huishoudpot vertelt onze nieuwe columnist Gerhard hoe hij omgaat met gel bezuinigingen, boodschappen en bankrekeningen. Vorige week werd ik weer eens gebeld door een journalist in het kader van een artikel over het verlagen van de vaste lasten.

En nu schrijft Gerhard over mijn blog. Deeltijdwerk is juist een heel goed idee jan - Afgelopen week waren we getuige van het jaarlijks terugkerende ritueel over deeltijdwerkende vrouwen en hun carrièrekansen. Zijn opiniestukken prijken onder meer regelmatig in De Volkskrant en het tijdschrift Het Tweede Huis. Bestel nu en morgen geleverd! Gerhard Hormann (51) is publicist met een speciale belangstelling voor de Nederlandse hypotheekmarkt.


Wie (versneld) gaat aflossen neemt zijn lot weer in eigen handen en weekt zich langzaam maar zeker los van een bancair systeem dat we met z'n allen steeds minder zijn gaan vertrouwen. Aflossen is schoon schip maken. Dat betoogt schrijver Gerhard Hormann. PublicatiesEventsInterviewsRecensiesVideo. Uit dit boek heb ik in ieder geval geleerd dat schrijvers een vergoeding krijgen voor elke keer dat hun boek uitgeleend wordt, dus hoef ik me geen klaploper te voelen.


In het boek gaat Gerhard . Sommige mensen dachten dat hij van zijn geloof was gevallen. Maar ik denk eerder dat hij van zijn geloof zou zijn gevallen als hij had vastgehouden aan . Een half jaar geleden schreef ik een recensie van het boek Hypotheekvrij van Gerhard Hormann. Dat dit boek een enorm succes is kan bijna niemand ontgaan zijn.

Het geeft je bovendien een heel nieuw soort vrijheid. In Nederland is de aflossingsvrije hypotheek populair.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts