woensdag 7 mei 2014

Spachtelputz verwijderen

In heel wat huizen vind je nog binnen- en buitenmuren die voorzien zijn van spachtelputz. Deze beginnen langzaam uit de mode te raken en consumenten kiezen er nu vaak voor om de spachtelputz te verwijderen en de muren glad te maken doormiddel van behangklaar of sausklaar stucwerk. Meer resultaten van forum. Spachtelputz verwijderen – Spachtelputz.


Het spachtelputz verwijderen is daarom voor veel mensen een keuze. Op het eerste gezicht lijkt het spachtelputz verwijderen niet zo gemakkelijk.

Het is echter heel eenvoudig weg te halen. Er zit nu spachtelputz op de muren van ons nieuwe huis. Hoe kunnen we de muren weer helemaal vlak krijgen?


Hoe spachtelputz snel te verwijderen ? Nu wil ik gaan behangen maar is het dan verstandiger om de spachtelputz eraf te bikken of kan ik de muur beter dichtsmeren? Al tijden genoeg van die muur met sierpleister of spachtelputz ? Is jouw muur beschadig of heb je een nieuwe muur van nieuwe celbetonblokken? Wil je graag een mooie gladde geschilderde muur?

Jouw muur glad maken kan nu echt zelf, zonder opnieuw te stucen. Dit kan met speciale muurverfproducten van. Wilt u juist het spachtelputz verwijderen uit de woning en heeft u geen enkel idee hoe u dit het beste kunt doen?


Wij komen vaak mensen tegen die het met een hakhamer proberen en hierdoor de muur alleen nog . Begin van het jaar heb ik een huis gekocht, het trapgat, de gang beneden en de woonkamer zijn voorzien van spachtelputz. Waar ik me vooral aan erger is dat de vorige bewoonster een tafel aan de muur vast had gemaakt en bij het verwijderen daarvan kwam ik er achter dat dit stuk nooit is geschilderd . Kan je het zelf minder grof maken of moet je het eerst laten stucadoren? Dat was ook bij me opgekomen, maar dat kost weer centjes. Als verwijderen een optie is, dan lijkt me dat goedkoper.


Ik heb hier een aantal vierkante meters . We willen ze nu echter glad om ze met pasteltinten te schilderen. Wil je weten hoe je spachtelputz het beste kunt reinigen? Type klus: Stucen overige. Materiaal verzorgd door: Niet van toepassing.


Eerste werkdag: De opdrachtgever is flexibel . Te stucen kamers: Woonkamer, Gang, Keuken. Het huis is: Ouder dan jaar.

Ok, het is geen hout, maar ik heb jullie hulp toch even nodig Onze gang is aan een stevige opknapbeurt toe Er zit hier al heel lang structuurverf op de muren en dat vinden we lelijk en is alleen fatsoenlijk te krijgen (voor een tijdje) door te witten Nu willen we dit er af hebben en de boel opfrissen, over de . SPACHTELPUTZ VERWIJDEREN. Alles inclusief materiaal! Huidige muren zijn voorzien van spachtelputz in de keuken, woonkamer en gang. Dit is lelijk geworden en we zouden dit graag weg willen hebben: vervangen door gladde muur zodat dit later geverfd kan worden.


Wanden moeten dus glad gestuct worden. Ik kan zelf niet een inschatting maken van het aantal m2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts