donderdag 8 mei 2014

Kattenoppas hilversum

Vermijd de stress van een kattenhotel in Hilversum en boek kattenoppas aan huis: een betrouwbare cat sitter verzorgt de poezen bij je thuis. Kattenoppas Cat ready Hilversum. Voor uw betrouwbare kattenoppas aan huis in Hilversum Noor Oost en Centrum vanaf €per bezoek. Vind u het niet prettig om uw buren of familie te vragen?


Gaat u met vakantie, zakenreis, weekend of een dagje weg?

Verlangt u meer liefdevolle aandacht voor uw kat? Kortenhoef en Loosdrecht. Ga je op vakantie, op reis voor je werk, of een weekend weg en wil je je kat niet naar een pension doen of je buren lastig vallen?


Ik geef eten en vers water, eventuele medicatie, maak de . Zoek naar een kattenpension Hilversum of vind een verzorger die uw kat verzorgen Hilversum kan. Dan is kattenoppas Make my day degene die u zoekt! Wij verzorgen uw kat(ten) aan huis wanneer u weg bent.


Ik werk in de omgeving, het Gooi en een gedeelte van Utrecht.

Dus dat houdt in: - Huizen - Crailo - Bikbergen - Blaricum - Eemnes - Laren - Naarden - Bussum - Hilversum - Wijdemeren . Voor een oppas aan huis geld het tarief van euro per dag. Per extra kat wordt EURO gerekend. Een oppas aan huis is alleen mogelijk indien u in Hilversum woont.


Mocht u vragen hebben over onze opnamevoorwaarden dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Wilt u ook op vakantie zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over uw katten? Aaipet zorgt voornamelijk voor katten. Mijn werk bestaat zowel uit oppas. Zoekt u een dierenoppas voor in het gooi ik verzorg katten en andere dieren aan huis of bij mij thuis.


Catsitter in HilversuIk ben zeer betrouwbaar , netjes en lief voor uw kat ! Ook wil ik zorgen , voor andere niet blaffende dieren. Betrouwbare kattenoppas Hilversum. Vanuit deze visie bied ik mijn diensten aan als kattenoppas aan huis in Hilversum. Voorop staat dat u met een gerust hart er even tussenuit kunt.


Het is fantastisch dat Judith, de buikendokter, een intergrale aanpak nastreeft! Elke kat die ik tegenkom, kan rekenen op aandacht en als ze willen een aai. Mijn naam is Floor van de Wiel en ik woon in Hilversum.

Vroeger hadden wij een halve kinderboerderij aan huisdieren en de liefde voor dieren is. Neem bijvoorbeeld de Europese korthaar Noortje. Ik kom daar twee keer per .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts