maandag 25 juni 2018

Structuurverf glad maken

Jouw muur glad maken kan nu echt zelf, zonder opnieuw te stucen. Zoals structuurverf , sierpleister, granol, spachtelputz en spackondergronden. Strijk met de MuurGlad Strijker eerst het onderste deel van de muur (± - 1cm) van beneden naar boven in verticale banen glad. Bovendien ben ik helaas behept met een tennisarm. Als alternatief van schuren werd het gladstrijken met een baksteen genoemd.


Ik ben benieuwd naar ervaringen, zowel van stucen als van Alabastine of andere middeltjes.

REAGEREN MET QUOTE Bewerken Misbruik? Jaar geleden is er structuurverf op de muren gesmeerd en nu wil ik de muren weer glad hebben. Ik heb alleen geen idee wat ik daarvoor. Muren met structuurverf egaliseren? Hoe kan ik wanden die voorzien zijn van structuurverf glad maken.


Ik ga deze woning binnenkort verlaten. Mijn vraag is: Hoe krijg ik deze zo glad (mogelijk)? Er zit dus een grove struktuur op die ik gewoon weer strak.

Je wand is geschikt als het een droge ondergrond is zoals granol, grof stucwerk, structuurverf , glasvezelbehang, bestaand vlak stucwerk of gipsplaten. Verwijder stof en loszittende deeltjes eenvoudig met de stofzuiger. U kunt MuurGlad Structuurmuren en Glasvezelbehang gebruiken om de volgende ondergronden glad te maken : glasvezelbehang, structuurmuren (zoals structuurverf ), spachtelputz, granol en sierpleister.


We willen voor de nieuwe babykamer een leuk behang uitzoeken. Vervolgens een dun laagje branderplast met een spackmes aangebracht om alles glad te maken. Appeltje eitje, je hoeft er echt geen stuccer voor te zijn. Kan je zelf een wand glad maken ? En breng de pasta met rustige, waaierende bewegingen op de wand aan om deze glad te maken.


Over het algemeen bedoeld men met deze term dat de wand glad gestreken moet worden. Dit moet meestal gebeuren bij wanden met een oude laag structuurverf , met sierpleisters zoals granol , spachtelputz en spackwanden en bij stenen muren en muren van . Benodigd gereedschap: MuurGlad Roller en MuurGlad Strijker. Structuurverf verwijderen is afhankelijk van de hechting en hoe grof de structuur is. Als je echt grove structuur hebt blijft er maar mogelijkheid over om het glad te maken. Je kunt het zelf doen of hiervoor een stukadoor vragen.


Type klus: Stucwerk binnen. Soort woning: Ouder dan jaar. Materiaal verzorgd door: De vakman.

Eerste werkdag: De opdrachtgever is flexibel . Op de wanden in onze gang en overloop is structuurverf aangebracht. Deze heb ik jaren geleden een keer aangebracht met zo`n spons roller. Ik wil nu de wanden gaan behangen met glasweefsel behang maar zal de ze dus eerst helemaal glad moeten hebben. Waarmee kan ik dit het beste doen. Zit zelf te denken een Fix . Ik ben da-gen bezig geweest om dat spul van de muren bij mijn trap te krijgen, nat maken en afsteken met een plamuurmes.


Een muurtje strak maken ? Wil jij een strakke muur, maar weet je niet hoe je dat aanpakt? MuurstrakPlan helpt je stap voor stap naar een strak eindresultaat. Eenvoudig gladmaken van gestructureerde muren, muren met sierpleister (crepi) of structuurverf , muren.


Moeilijkheid: three stars. Voor het glad maken van gestructureerde muren,. Makkelijk opbrengen met de MuurGlad Roller .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts