donderdag 9 november 2017

Stroomkabel verlengen

Een hele simpele vraag eigenlijk, ik doe het al jaren als ik een lamp wil aansluiten en ik geen mogelijkheid heb om de gehele draad te vervangen. Ik knip de draad door, en soldeer een andere draad op (met krimpkous uiteraard) Wat ik me afvraag eigenlijk, is dit wel legaal ? SATA stroomkabel verlengen - Modding, Mechanica. Meer resultaten van gathering.


Ik wil een lamp aansluiten, maar helaas zijn de draden die uit het plafond komen te kort.

Het gaat om het aarde draad (groen-geel) en het zwarte draad. Deze zijn er om één enkele stekker in te steken, maar ook voor vijf tegelijk. Ben u de kabel die u hierin. Doortrekken is een zéér moeilijke optie (elektricien heet hier paar jaar geleden ook zoiets geprobeerd met trekveer, zonder succes).


Als de solderen goed gedaan is, kan je daar geweldig hard aan trekken, als ik een kabel als trekkabel nodig heb, en het is kritisch ga ik solderen. OOLY9qKU Vergelijkbaar sep. Geüpload door Eltra Toolkit In deze video bespreken we de populairste accessoires om kabels te verbinden, verlengen of zelfs te.


Hallo Ik heb een wandlamp gekocht, helaas is de kabel te kort om hem naar het stopcontact te geleiden.

Maar werkt dit ook zo met een 230v kabel ? Een stekkerblokje ofiets is in deze situatie niet . Nu kun je dat natuurlijk gewoon doen met een geaard. Hoe is het te verlengen zonder gewoon verlengsnoer (dat zou te lelijk zijn)? Kan het met een kroonsteentje er tussen?


Ik zit op een appartement op de derde verdieping. De stroomkabel vertrekt vanaf het gelijkvloers waar de meters staan. De voedingskabel moet verlengd worden.


Moet ik een nieuwe kabel trekken of zijn er speciale kasten om een verbinding te maken? Ik wil het snoer van mijn hanglamp verlengen zonder kroonsteentje te gebruiken. De breuk komt namelijk in het zicht. Kan ik dit op een andere manier v. Is het mogelijk kabels (op correcte wijze?) te verlengen ? Bestel al uw audio kabels bij Viking Cable, dé expert in audio bekabeling.


Handgemaakte microfoonkabel, RCA kabel , speakerkabel, multikabel, gitaarkabel en vee. Check de voorraad van de bouwmarkt of bestel online.

Bevestig de lasdoos net boven de buis. Kabel leggen en beschermen. Sluit de grondkabel en het neopreen mantelsnoer aan de buitenkant van de doos af met een wartel en rubberring.


Deze verlengkabel is de enige juiste kabel voor het verlengen van je stroomkabel voor je Sonos PLAY:speaker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts